Sa peaksid mõtlema tarbimine kuivik või sarvesaiad hommikusöögi.
Seetõttu mõned teadlased väitsid leib sisaldab kemikaale, mis võivad kiirendab vananemist ja põhjustada paljude krooniliste haiguste puhul.
Josephine Forbes Baker IDI Süda ja Diabetes Instituut on uurinud paljude toiduainete, sealhulgas sarvesaiu. Sisalduvate kemikaalide croissant nimega Advanced glycation End Products (vanuses). Materjal sisaldab ka sooda ja kohvi. Forbes märgib, et liiga palju sisu vanuses organismis võib põhjustada südamehaigusi ja diabeeti. Mitte ainult, et kortsud ja pigmentatsiooni ilmuda ka näitab protsessi naha vananemist.
Tavaliselt toiduained, mis kasutavad AGES sisaldavad palju suhkrut või loomset rasva. Toit oli siis röstitud, küpsetatud või praetud kõrgel temperatuuril kuni krõbe ja kuldne.
"Mida rohkem suhkrut toit, seda rohkem vanuses toodetud protsessi. Toidud, mis on küpsetatud kuni krõbeda sisaldavad tavaliselt palju aegade "teadlased märkis Forbes.
Meie keha saab liiga palju vanuses kahel viisil. Üks oli pärit toitu ja kui veresuhkru tase on liiga kõrge, nagu diabeet või prediabetes.
Kuigi uuringud mõju kohta aja "on alles ürgset etapis, see uuring on näidanud, et kemikaal, mis suudab kahjulike immuunsüsteemi, karastatud arterite ja neerufunktsiooni problemaatiline. AGES ka rünnata kollageeni nahka, mis põhjustab artriit kahjulikud liigestele.


































